onsdag 18 juni 2008

Nigella Lawson

Igår tittade jag på Nigella Lawson,ännu en person som jag diggar!Hon gör goa och lite udda saker som jag skulle vilja testa på!Men på tv4 spara de inte alla recept av henne!Det gör mig lite irreterande,de kan väl uppdatera hennes grejer också...
I allafall så gjorde hon cupcakes igår och garnerade dem med sockerblommor,då filmade henne på stan när hon handlade inför cupcakesen,där man kunde köpa färdig gjorda i affären..tänk om man kunde de här hemma också istället för att beställa sakerna över internet varje gång,det gör mig också lite för grymmad..suck..De verkar ha allt där borta i england och usa ibland önskar jag bodde där......Någon annan där ute som gillar henne också och som har gjort hennes saker???
Funderar på och köpa hennes kok och bak böcker för det har hon väl gjort?

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du ett trevligt och duktigt bageri i din närhet så lyft luren och gör en liten beställning på "sockerblommor" jag lovar att dom hjälper dig för en billig penning! Nygjort är dessutom bättre än förpackat! *S* här gillas Nigella också...