torsdag 7 augusti 2008

vingummi..mmmm..vingummi


Nu ikväll har jag frossat i vingummi!Jag gillar verkligen dessa godbitar!Jag brukar inte äta det så ofta men var i ullared och köpte då en stor påse!!=0) Jag tycker om de svarta,röda och vita bäst!
Och man blir så törstig av att äta dem!Jag har väll tröstätit lite, kanske man kan kalla det,för här har det verkligen blixtrat och åskat och jag gillar INTE det!!!
Nåja hoppas vädret blir bättre efter det...!
Det har inte blivit så mycket gjort här på bloggen med både bak och mat, men det kommer snart kan jag lova för nu är jag inne på min sista semester vecka och sedan åter gå det till det normala.
Det blir faktiskt lite skönt också,men det trista är att det blir mörkare och mörkare för var dag som går!!

1 kommentar:

How To Eat A Cupcake sa...

Yep Mountain Dew is soda. My favorite kind!