tisdag 27 maj 2008

Delikatess Potatis!



Jag har länge tänkt testa dessa potatisar i burk,men ha aldrig blivit av.Det har kännts lite konstigt att köpa dessa när man köper lösvikt och skala själv,det har ju liksom alltid varit så.Men idag gjorde jag slag i saken och köpte en burk,7,90kr på Willys!Bara att värma sedan är det klart!Hur enkelt som helst!!

Saken är den att jag inte längre tål att skala potatis,få massa nys attacker och sedan kommer hosta ,,det är så tråkigt..Det är mycket nu i matväg som jag inte kan äta färskt pga pollenallergi som sedan gick över till korsnings allergi!!Det är inte så kul att jämt och ständigt behöva koka sina frukter och grönsaker när man ska äta dem!

Är det fler därute som har likadant som jag?!Skriv gärna någon kommentar eller något bra tips!

Inga kommentarer: