fredag 16 maj 2008

Mina bebisar!




Jag har två stycken katter som är mina bebisar!Den äldsta är 9 år och den yngsta är 3år.


Det är "vanliga bonnkatter",fast den yngsta är lite skogskatt i.Och det två st honor som håller låga,de har bestämda åsikter,men det värsta är nu med alla äckliga fästingar!!


Det kryper i hela mig när jag plockar bort dem!!!Det verka krylla av dem där ute..!


Ljust nu ligger de och sover i varsin korgdyna som vi har skaffat till dem.De är så goa och mysiga.De kan verkligen känna sig älskvärd ,när man ha en deppig dag!

Den första bilden är på min yngsta hona och hon gillar att bli kelad när hon vill.Och är en riktig högljud spinnare!Den andre bilden är på min äldsta katt,hon gillar att liga som en trasdocka på soffkanten!Hon ser lite stolt ut!=))(Men jag har flyttat nu, så det ser inte ut så nu.)



Inga kommentarer: